مورد توجه دوستان ارسنالی

pfont size=3 face=arial,helvetica,sans-serifstrongbr /با سلام br /br /امدم که خدمت دوستان ارسنالی قولی که داده بودم عمل کرده باشم.br /br /br /نمیدونم در رابطه با تیم محبوب ارسنال از کجا شروع کنم و چی بگم. فقط باید به عمق سیاستهای مدیران تیم ارسنال فکر کرد. چه سیاستی. سیاستی که باعث اون بشه ناراحتی هواداران. لطمه به اعتبار باشگاه. کم ارزش شدن باشگاه. دوستان من میدونن که من به جز ارسنال از هواداران دیونه تیم اینتر میلان هستم. تا سال گذشته نمیتونستم بازی اینتر رو ببینم. دیونه میشدم. نمیخوام بگم چرا . نمیخوام اصلا بحث تیم اینتر رو اینجا بیارم. چرا باید هوادار تیم ارسنال دیونه بشه موقع تماشای بازی ارسنال. چرا باید چنین حالتی بگیره سبک بازی ارسنال که هر تیمی بتونه به راحتی حریف این تیم بشه. ارسنال باید برای چهارم شدن بجنگه؟ درسته که توقعات با حساب دارایی ها و شرایط باید بخونه. ولی باید ارسنال چنین شرایطی داشته باشه.nbsp; سر یه هزار و دو هزار کسر بودجه یا کم شدن سود اوری باشگاه داشته باشه. بزارید همه بحثهای پشت پرده چنینی که به هر حال سحت درستی و نادرستی و یا بودن یا نبودن اونا یکم باعث شهبه و شک هستن رو بزاریم کنار. من از عاشقان ارسن ونگر هستم. این نمیشه دلیل گذاشت روی اینکه نباید از او اشکال یا اشتباهی گرفت. من همون اول فصل میگفتم به دوستانم که این فصل عجیب شده سبک و ارایش و در کل شکل بازی و بازی گرفتن از بازیکنان در ارسنال. والکات وظیفه و جایی بهش داده میشه که اشتباهه. و کارایی او رو در بازی کم میکنه. والکات در تیم ملی انگلستان اونچنان بازی کنه اما اینجا… دیابی . ابوئه . و حتی دنیلسون. حتی باعث شده بود که کارایی و اون وظیفه فابرگاس نیز پر حجم تر و فشرده بشه. صلا کارایی فابرگاس نصبت به فصل گذشته در بازیهای ارسنال کجا و امسال تا قبل از مصدومیت. هیچ وقت نمیشه توقع داشت از تیمی که یه بازیکن حرفه ای و با تجربه نداشته باشه و بیاد در میان تیمهایی چون منچستر که تماما بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و … بتونه اونم در لیگ برتر انگلستان با اون فشرده گی و … قهرمان یا به جایی برسه. خودمونو گول نزنیم. بازی منچستر رو بردیم و خیلی خوب هم بازی کردیم که بردیم. لیگ یک بازی و ده بازی و 20 بازی نیست. باسه قهرمانی در لیگ حتما نباید منچستر و چلسی رو شکست داد. مثال هم همین منچستر فصل گذشته. صد چرا هست. صد چرا وجود داره. ولی چی میشه گفت. چه قدر ادم خودشو ناراحت کنه. نمیتونم بازی ارسنال رو نگاه کنم . نمیتونم ارسنال رو چنین ببینم.چرا چرا؟؟؟br /br /br /محمد عزیز از تهران. دوست عزیز هادی از تهران. محمد ولی از کردستان. احمد از کرمان. سجاد میرزایی از مشهد. تمام این افراد دوستان عزیز بنده هستن که طی پیامهایی که به من زدند و در کل چند بحثهایی که با هم داشته ایم باعث این شدند و درخواست کردند که چگونگی و هدف و چند سوال در مورد سایت فارسی هواداران ارسنال رو روشن کنم. :br /br /من یادم هست سالی که سایت هواداران ارسنال راه افتاد. عضو گیری میکرد و هدایایی رو هم برای عضوها میفرستاد. حالا درست یادم نیست ولی فکر کنم به هر حال پولی هم باید واریز میکردن عضوها. به هر حال یه فضایی درست شده بود مثل انجمن یا سایت گروهی ایتی ست. ولی خب فقط دررابطه با ارسنال. پس از چند تغییر و … سایت هواداران در شکل خوبی در حیطه خبرگذاری و هدف خبرگذاری از تیم ارسنال خلاصه شکل خوبی گرفت. من از بینندگان میشه گفت همیشگی اون سایت بودم. ولی در ادامه به دلایلی من دیگه هم نمیخواستم و هم نمیتونستم سر بزنم به سایت.و در ادامه و بعد از مدتی به دلایل قرارگرفتن چند مقاله و خبر و نظر از سوی گردندگان این سایت یه جورایی باعث شد تا من به این سایت مرتب سر بزنم. مقاله ها و نظرات چه از سوی گردندگان و چه از سوی بینندگان در شکل خوب و دوستانه گفته میشد. ولی نظرات به صورتی شد و تا الان هم شده که واقعا به نظر بنده بی ارزش و علکی و از حالت دوستانه خارج شده است. این سایت رو اگه به عنوان یک سایت خبری از تیم ارسنال حساب کرد سایت خوبی است و به هر حال کاری قابل تقدیره. ولی از وقتی چند مقاله با نظر شخصی و در کل نظرات والا چهجوری بگم غلط و یه جورایی تند مانند و همچنین برخورد درست نمیشناسمشون ولی فکر میکنم ریاست این سایت که واقعا دور از انتظار و به نظر من باز تند و … اصلا هدف اصلی رو از این سایت گرفته و جاش یه مسائل و نظرات مسخره و دور از انتظاری رو گرفته. سایتی که هواداران ارسنال خود رو در فضایی کاملا ارسنالی و دوستانه میدیدند تبدیل شده است به یه سایتی … من مدتی هست که به این سایت سری نمیزنم. ولی از دور و از طریق چندی از بینندگان و دوستانم از خبرها و حال و هواش با خبر شدم. جای تاسف داره.br /br /ولی با این وجود میگم که نباید زیاد شلوغ کرد و باید به زحمتکشان واقعی این سایت خسته نباشی و از اونا تشکر کرد. با توجه به شرایط کنونی تیم ارسنال به هر حال این چنین فضایی اجتناب ناپذیره و باید تحمل رو هم درنظر گرفت. ضمن اینکه خبرهای این سایت کاملا در حال حاضر با سیاست گذشت و خوب جلوه دادن و یه جورایی مسخره مانند داره دنبال میشه. خبرهایی که با توجه به شرایط و ناراحتیها و … غیر قابل تحمل و بی ارزش هستن. باید ریاست این سایت فکری به حال پیش امدن چنین فضا و چنین احساس و حالتی بکنند.br /br /باید دید در اینده تیم محبوب ارسنال چه شرایطی به خود میگیره و میتونه خودشو بالا بکشه. ما همه منتظر تغییر شرایط و کسب اعتماد از دست رفته هستیم. پس باید منتظر بود…br /br /در مورد ارشاوین هم چیزی که معلومه اینه
ه اگر هم بیاد تا بتونه با فضای ارسنال و خصوصا لیگ برتر انگلستان اشنا بشه و جا بیفته وقت میبره. که خداکنه وقت زیادی نبره. به نظر من خرید خوبی نیست. ولی با توجه به شرایط کنونی و نیاز به یک بازیکن خوب باید دید چگونه میشه. ما ارسنالیها همیشه امیدوار و منتظر و فرهنگ تحمل و سپری کردن سختیها و گذشت تا اوج رو داشتیم و داریم.br /br /br /در اینده سعی میکنم بیشتر به تیم ارسنال و اینتر بپردازم.br /br /br /با تشکر از کلیه دوستان و همراهان وبلاگ و بینندگانbr /br /br /خدانگهدارتا بعدbr //strong/font/p

Leave a Reply

